تنهایی یعنی.......

تنهایی یعنی...


از میان این همه "بود"


من در آرزوی یکی ام که " نبود..,!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ارام و بی موج اما طوفانی
ساعت13:19---8 بهمن 1390
هرگز حسرتي در هيچ کجاي دنيا اين چنين يکجا جمع نمي شود که در همين سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد ...


علت تنهایی:من تو رو دوس دارم و تو دیکری رو و این کونه است که هممون تنهاییم

تنهایی یعنی این که :من زانوهایم رادرآغوش کشیدم درحالی که تو برای آغوش دیگری زانوزدی

تنهاییی یعنی این که کسی رو نداشته باشی که بهش تکیه کنی تنهایی یعنی این که در حسرت اون کسی بشی که بغلش کنی و باهاش حرف بزنی تنهایی در انتظار رسیدن به ارامش و تنهایی خودش خیلی تنهاست


من از این تنهایی سخت دلگیرم


واقعا نوشته هاتون خیلی رو من تاثیر میذاره خوشبخت بشین و موفق زود زود اپش کنید تا استفاده کینم


به اعماق تمام تنهاییام دوستت دارم A


stranger
ساعت23:53---7 دی 1390
تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد


پاسخ: زیبابود


وحید
ساعت16:05---16 آبان 1390
فکر تنهایی نباش ، تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 11 / 10 / 1390برچسب:, |